top of page

We bekoren

De verleiding van actieve marketing

 

Segmenteren en activeren

We hebben uw doelgroepen in kaart gebracht. We weten wat elke doelgroep drijft. Wat de noden zijn. En we weten welke informatiekanalen ze gebruiken. Al deze nuttige informatie hebben we vertaald in een marketing(actie)plan.

Hoog tijd om het ook effectief te activeren en om deze doelgroepen aan te spreken. Mailings, beurzen, zoekwoord advertenties (SEA), sociale media… wij kiezen en gebruiken de technieken met de hoogste slaagkans om uw doelgroep te bereiken. Hierdoor haal je het maximum uit uw budget. Dit is actieve marketing.

 

Klanten die u contacteren

Het mooiste is als klanten u zelf benaderden. Neen, dat is geen fictie. Met de juiste marketing tools kan u ervoor zorgen dat klanten zelf het initiatief nemen om uw bedrijf of uw producten te leren kennen. Deze klanten noemen wij in ons vakjargon 'warme leads'. Deze klanten hebben zelf uw bedrijf en uw aanbod ontdekt en hebben niet het gevoel in een sales proces te zitten. Ze zijn vragende partij en zullen dus meer geneigd zijn om uw product of dienst aan te kopen. Arios voert concrete marketingacties uit en zorgt voor de ontwikkeling van kwalitatieve 'warme' leads.

 

Bewezen succes en eigen cases

Hebt u ook de ambitie om uw zaken op een andere en vooral betere manier aan te pakken? En op zoek te gaan naar nieuwe opportuniteiten? Kom dan eens vrijblijvend met ons praten. U zal snel merken dat we niet alleen woorden maar ook resultaten kunnen voorleggen. We zijn immers (zaken)mensen van de praktijk. Wij zetten onze strategieën zelf om in actie. Wenst u bewijs dat onze aanpak werkt? Vraag naar onze cases.

 

 

bottom of page